Friday 17 February 2012







RAWATAN SUSULAN KES PESAKIT DI WANGSA MAJU

Minggu lepas saya ada pergi semula ke wangsa maju untuk melakukan rawatan susulan pesakit gangguan jin yang sering sakit dibahagian perut terasa seperti dicucuk dengan paku.

Saya membaca ruqyah dengan panjang dan kuat sambil merapatkan mulut saya pada telinga pesakit berkenaan,setelah 10min dibacakan pesakit kerasukan dengan agak ganas sekali..Saya ajak jin berbicara,tapi tiada respon diberikan oleh jin dan jin terus mengganas...memandangkan saya agak keletihan memegang pesakit dan saya mula berfikir jika saya azab jin tersebut maka makin kuatlah pesakit kerasukan dan mungkin juga akan menimbulkan sedikit kecederaan pada jasad pesakit nanti.

Saya memutuskan untuk menyedarkan jasad pesakit dan lalu saya membacakan ruqyah semula pada air mineral untuk pesakit buat minum dan mandian setiap hari.Setelah beberapa hari berlalu,saya menghubungi kakak pesakit dan beliau mengatakan adik beliau sudah semakin sihat dan kurang lagi sakit2 pada anggota badan....Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment